Már nagyon vártam ezt a két napot, ugyanis az eddigi tapasztalatok alapján 100%-ig biztos voltam benne, hogy fergeteges hangulat fog uralkodni a Nagymező utcában, azaz a Pesti Broadwayen.
PÉNTEK
Ezen a napon gondoskodtam róla, hogy nem kések le egy programot sem, így megkértem anyát, hogy az utolsó órámról kérjen el. Olyan 4 óra körül érkeztünk meg, próbáltunk jó helyet szerezni, ami fogjuk rá, hogy sikerült. A lényeg, hogy nem maradtunk le semmiről sem. Kár lett volna érte.
A színház egy vegyes musical-operett blokkal nyitott, melyben sok kedvencünk is megmutatkozott (hogy pontosan kik is megnézhetitek a neten) és olyan verziókban hallhattunk pár dalt, ahogy azt eddig még soha sem. Például Peller Anna ezúttal Bálint Ádámmal énekelte el a Gyere te nimand! című Csókos asszony duettet, amit meg kell mondjak nagyon élveztem. ádám nagyon jól adta elő Annával. Id-oda rohangált a színpadon ... szó szerint menekült Ancsa elől, aki végül elkapta. Aztán láthattuk Vágó Zsuzsit szubrett szerepben (nagyon jól állt neki), Kerényi Miklós Máté oldalán elénekelte a Ringó vűllú csengeri violám című dalt. Utána Füredi Nikolett primadonnaként állt színpadra, a Boldogság duettet énekelte el Dolhai Attilával. Nikinek nagyon jól áll az operett, nem értem az Operettszínházban ilyen szerepeket miért nem kap. Gyönyörű hangja van. Majd Peller Károly és Kékkovács Mara a Csárdáskirálynőből ismert Emlékszel még? duetett adta elő. Ebben a blokkban még hallhattunk részleteket többek közt a Bál a Savoyban, a Menyasszonytánc, a Veled, uram!, az istván a király, a Mosoly országa, a Szentivánéji álom és az Elisabeth című darabokból.
Itt nekem csak Feke Pál nem tetszett. Amikor bekonferálta a két műsorvezető (Peller Anna és Csonka Bandi) a Haláltáncot, azt hittem azt a nevet mondták ki, hogy Szabó P. Szilveszter (sztem mindenki rá várt). Végül Feke Pál neve hangzott el. Nagyon elszomorodtam. A dal az ő előadásában nem tetszett. Szerintem Szilvesztre és a többi halál sokkal de sokkal jobb. Palinak nem áll jól ... az az igazság, hogy enm szeretem, szerintem nincs olyan jó hangja. De ízlések és pofonok ...
Eztuán következett az ünnepélyes megnyitó, melyen a kerület polgármesetere mellett természetesen KERO is beszédet mondott és "számvetéssel" sokkolta a közönséget. Elmondta, hogy hány előadáson van túl a színház az elmúlt egy évben, illetve eldicsekedett azokkal a díjakkal, címekkel (pl. Super Brand cím), amiket elértek.
A beszédet követően következett a nap záróblokkja, a Péntek esti láz címen futó Slágerparádé, melyen szintén sokan sokan színpadra léptek. Ismert dalokkal szórakoztattak minket, többek közt ezekkel: Valami Amerika, Lány az 5B-ből, Micsoda nő ez a férfi, Száguldás..., Ő, Let's get loud, Szerelem miért múlsz?, Pokerface, Sorsunk e tánc, Szépség és a Szörny, Vidéki sanzon ... stb. Plusz hallható volt még egy nagyon különleges remix, melyet sztem Szabó Dávid (maga az előadó) talált ki. A 220 felett és a Bad romance dal lett "összerakva"m ley igazán jó hangulatot csinált. És ahogy felöltözött ... ezt sztem direkt csinálja ... szokott furán felöltözni ... XD
Ebben a blokkban a Bordás Barbit és a Kocsis Dénest emelném ki. Nagyon meglepett a Barbi, ugyanis azt tudtam, hogy szépen énekel operettet, de hogy slágereket is ilyen jól ad elő nem tudtam. A Let's get loud-dal állt színpadra. Nagyon élveztem. Kocsis Dénes szintén egy külföldi dalt énekelt el, a címét sajnos nem tudom. Nagyon szép hangja van, mostmár biztos vagyok benne hogy nagyon jó Chris lesz a Miss saigonban és kíváncsian várom az előadást. Nagyon megszerettem.
Végezetül pedig közösen Csonka Andrással elénekelték az Állj meg kislány! című dalt. Nagyon nagyon jó volt. Úgy sajnáltam hogy vége lett. Még eltudtam volna nézegetni őket egy ideig. Teljesen fel voltam pörögve.
A műsor végén odamentem a Moulin Rouge elé, hogy autogrammot szerezzek, de csak Szinetár Dórát, Bereczki Zoltánt és Kádár Szabit sikerült elcsípnem. Mindenki sietett haza pihenni. Gondolom hogy elfáradtak ...
SZOMBAT
folytatás hamarosan ... ha vmit kihagytam írjátok meg. Illetve a beszólásokat is várom, mert nem emlékszem mindre ...
|